.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست منطقه ای بدون خبرنگاران مازندران

 نشست منطقه‌ای تنوع زیست محیطی و خدمات اکوسیستمی بدون حضور خبرنگاران مازندرانی برگزار می‌شود.
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، قرار است روز 7 تا 10 اسفندماه سال جاری نشست منطقه‌ای تنوع زیست محیطی و خدمات اکوسیستمی در هتل رامسر برگزار شود.

مسئولان برگزارکننده این همایش خواستار حضور خبرنگاران استان مازندران برای پوشش خبری این همایش بودند که با رایزنی‌های مسئولان محیط زیست مازندران، این رایزنی‌ها نتیجه نداد و مسئولان محیط زیست کشور بدون توجه به ظرفیت رسانه‌ای استان مازندران اقدام به دعوت از خبرنگاران پایتخت به این همایش کردند.

این مسئله در حالی اتفاق می‌افتد که رسانه‌های استان مازندران روزانه همه اتفاقات و خبرهای سطح استان را پوشش می‌دهند.

با توجه به حضور خبرنگاران و رسانه‌های متعدد در مازندران نیازی به حضور رسانه‌های مرکز کشور برای پوشش خبری این برنامه‌ها نیست.

هر از گاهی مسئولان کشوری و استانی اقدام به دعوت از رسانه‌های مرکز کشور برای پوشش برنامه‌ها در سطح استان مازندران می‌کنند که به نظر می‌رسد با دعوت از رسانه‌های پایتخت به نوعی توانمندی‌های خبرنگاران حاضر در مازندران نادیده گرفته می‌شود.

مازندران به لحاظ داشتن تعداد رسانه اگر اعلام شود که در سطح کشور کم‌نطیر است حرفی به گزاف گفته نشد چون همه اتفاقات سطح استان مازندران بدون کم و کاستی توسط خبرنگاران استان مازندران پوشش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، توانمندی‌های خبرنگاران مازندرانی برای همه ثابت شده است به طوری که در آخرین رویداد ملی قرآنی که در مازندران برگزار شد به اذعان تمامی کسانی که این اتفاق خوب قرآنی را رصد کردند، حجم فعالیت‌های خبرنگاران استانی بیشتر از بقیه بوده است./ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.